طنز و جک

 

عزیزم دیگه هرچی SAM2SMS اومدی بسه...
.
.
.
برو بشین کتاباتو جلد کن!!!

*****************

بچه ها کدوماتون تا حالا حین خوندن جوک آهنگ دپرس گوش دادین؟
اگه نکردین امتحانش کنین..
اصن یه برزخیه که نگو!

************************

از ورودی های 92 تقاضا می کنم پس از ثبت نام در دانشگاه فرداش ساعت 7 تو دانشگاه نباشن ...! بذارید قشنگ دو سه هفته دیگه با هم میریم !

*********************

وای خدا یانگوم تموم شد جومونگ شروع شد!!!!
مواظب گودزیـــلا هاتون باسید از فردا به جای آشپزی و طب سوزنی یا طب پونزی میان مث جومونگ میزننتون!!!
از ما گفتن بود...

*****************

فــقط یــه ایــرانی میـــتونه با سِـــت کامــل آدیداس و نایک بره بشیـــنه قـــهوه خــونه قـــلیــون بکشـــه :

*****************

داداش کوچیکم:بابا انسان های نخستین چی میخوردن
بابام:از همین غذا هایی که مامانت میپزه

 

********************

دیدین بعضيا با تبلتای بی قواره چطور میحرفن؟؟؟ 
شیطونه میگه LCD خونمونو ور دارم باهاش روی همشونو کم کنم

********************

آیا میدانید، بعضی وقتا یه زنِ حسود میتونه ۱۰ برابر FBI تحقیقات انجام بده!؟

 

*********************

آیا میدانید چه کسی اولین بار ماست رو کشف کردآیا میدانید چه کسی اولین بار آن را با خیار قاطی کردآیا میدانید چه کسی به آن گردو و نعنا را افزودلامصب خیلی حال میده ، هرکی بوده دمش گرم !{-66-}

*********************

خوبیه اول مهر اینه که اکثر دخترا میدونن چی باید بپوشن !!!

 

*********************

لباسمو انداختم تو ماشین لباس شوئی ، این ماشین ما روبروی یخچال هستش، وقتی اومدم لباسمو بردارم دیدم ماشین اومده بغل یخچال واستاده چشم تو چشم شده..... فک کنم میخواستن دعوا بگیرن ، شانس آوردم ماشین زود خاموش شد وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر هم میاوردن..

***********************

برا اینکه مامانم نــره تو اتاقم و دست به کامپیوتر نـــزنه ، بهش گفتم کامپیوتر وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه!!!
از اون موقع تا حال دیگه در اتاقمم باز نکرده!!!

 

*************************

عزیزم دیگه هرچی SAM2SMS اومدی بسه...
.
.
.
برو بشین کتاباتو جلد کن!!!

**************

اقا من همیشه عادت دارم بیرون که میرم همیشه شال یا روسری سرم کنم ایندفعه گفتم بزار مقنعه سرم کنم>مقنعه سرم کردم معجزه شد خواستگار پیدا کردم.دخترا امتحان کنن

 

فرستنده : arezoo

***************

دمپایی چیست؟
1-سلاحی ک زنان با ان فرزندانشان را لتو پار میکنند
2-شوهر خود را خفیف و خار میکنند
3-و مردان با ان سوسک هارا ناکار میکنند

 

*********************

یک زن زشت از شو هرش می پرسه شباهت من باخورشید چیه میگه نمی شه به هر دو تاتون مستقیم نگاه کرد

***********************

به مامانم گفتم: 
خارجیا به سوپ میگن استارتر نه شام!!!
گفت: بابات خارجیه یا عمه گور به گور شدت...؟؟؟
اصن لزومی هم نداشت به عمم اشاره کنه ها،لامصــب صرفا خواست بهش بگه گور به گور شده!!!

**********************

چه لذتی در خاموش کردن ناگهانی تلویزیون اونم وقتی که چندین جفت چشم با تمرکز بی سابقه به آن دوخته شده هست؟؟؟؟
اگه میدونید به منم بگید!
تفریح سالم مامانم شده جدیدا..!!!!

************************

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:طنز,اس ام اس, جک ,جدید, | 17:47 | نویسنده : فرهود بردبار |